התחברות
הרשמה
מי שיחק או משחק פה סימס 3?
22 באוקטובר 2020, 15:39
סימס 3
סימס 2
Sims 3
משחקים
סימס 4
תשובה אחת
אני משחקת לפעמים
אנונימית
באותו הנושא:
מי משחק עולם הדוגמניות? מכיר/שיחק/משחק?
משהו פה משחק\שיחק טנקי אונליין?
מי שיחק היום סימס?
מי פה שיחק סימס במחשב?
למי שיש כאן סימס ומשחק בסימס
משחקי הכס - כמה שחקניות שיחקו את סנסה?
מישהו שיחק הסימס החדש? בהרחבה של המפורסמים?
מי מכיר את המישחק אימבו ומשחק בו או שיחק בו?
יש לכם סימס/אתם משחקים בסימס ?
הגיוני ששחקן שיחק במשחק שהיה היום משחק שלם?
מי כאן שיחק בכל הסימסים?(1-4)