התחברות הרשמה

מי כאן שיחק בכל הסימסים?(1-4)

אני שיחקתי מ2-4
14 ביולי 2019, 09:52
משחקי מחשבסימססימס 3SIMS 4סימס 2    
4 תשובות
אניי
M
Mai❤
אניי
-
-'Lucifer`-
אני
ש
שוקו או(נס) קפה ?
אני 3-4
ב
בלה צאו
באותו הנושא:
מישהו שיחק הסימס החדש? בהרחבה של המפורסמים?
מישהו שיחק בסימס 4 גונגל יודע איך לעבוד במקדש את הדלת אש?
מי שיחק היום סימס?
מה עדיף סימס 3 או סימס 4?
מה עדיף - סימס 3 או סימס 4? ולמה?
הורדת סימס 3 חינם - איפה אפשר להוריד סימס 3 בחינם?
מה עדיף לקנות, סימס 3 או סימס 4?
סימס 3 או סימס 4?
בסימס 4 הילדים מביאים לפעמים חברים מהבית ספר לבית/הולכים לחברים מבית ספר כמו בסימס 3?
למי שיש סימס - מה הקוד בסימס שמעלה את כל מדד הצרכים שלהם?
אם אין לי סימס 4 ואני רוצה סימס חיות אני חייבת לקנות את הסימס 4 ורק אז לקנות סימס חיות?