9 תשובות
טעים
מאוד מתוק
לא טעים לדעתי
לא טעים לדעתי
אני לא ממש אוהב את האמת רק מי שאוהב משקאות אנרגיה ואת כולם יאהב
טעם של צרבת
אנונימית
טעים, יש כאלה שממש מתוקים אבל חוץ מזה זה ממש טוב
מתוק וטעים
משקה אנרגיה, אז קרוב לטעמים של אקסל/בלו/רדבול
רק שמונסטר טעים יותר
משקה אנרגיה, אז קרוב לטעמים של אקסל/בלו/רדבול
רק שמונסטר טעים יותר
סוכריות גומי מומסות
יש לזה טעם של סוכריות גומי נמסות בתוך סודה
באותו הנושא: