9 תשובות
בטח קפאין, כמו כול שאר משקאות האנרגיה,
כדאי לקרוא את התווית לפני ששותים "מה מכיל"
ככל הנראה מכיל קפאין שתורם לתחושת עירות ומעלה את הדופק. יש לצרוך במידה. עוד בתגית "קפאין"
זה הקפאין, אבל מהר מאוד תרגיש גם נפילת אנרגיה חזקה אחריה
ממריץ ומלא סוכר, וצבע מאכל, וחומרים משמרים.
חח גם אני קראתי את זה לא יודעת אם זה אמיתי אבל כל דבר ששותים ממנו כמות גבוה אז אפשר לקבל נזק ממנו
פשוט תשתה כל פעם קצת כי בכל זאת זו כמות גדולה של משקה וזה מיץ עם אנרגיה זה המון סוכר ןקפאין וזה לא בריא
אנונימית
ואי לא מבינה על מה המינוס כאן בדיוק! כולה אמרתי שמנסטר זה אחד המשקאות הטעימים! אבל שאתה צריך להיזהר עם הכמות שאתה שותה. כי זה מלא קפאין. וששתתי ממש קצת כל פעם כי בכל זאת הכמות של המשקה זה 500 מ"ל... וזה לא בריא
אמרתי משהו לא בסדר?
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה יכול לעשות לגוף? קראתי כתבה שמישהו מת מכמות מסויימת
אנונימי
ואי מנסטר זה אחד הטעימים! אבל תיזהר עם הכמות שאתה שותה. זה מלא קפאין. שתתי ממש קצת כל פעם בכל זאת 500 מ"ל...
אנונימית
זה ממריץ ומעלה את הדופק ואת האנדרנלין, וזה בזכות הקפאין.
אבל אני מאוד לא ממליצה לשתות את זה כי זה זבל של דבר ויש בזה הרבה רעלים ומזיקים.

זה ירד לך עוד מעט. ככה זה בפעם הראשונה