6 תשובות
דיכאון?
שואל השאלה:
אני לא יודעת אבל רע לי
אני לא יודעת אבל רע לי
אנונימית
למה?
ועכשיו יהיו את כל האלה שיגידו
בואי לפרטי 3>
ועכשיו יהיו את כל האלה שיגידו
בואי לפרטי 3>
שואל השאלה:
בגלל כל מיני דברים שקרו לי בתקופה האחרונה
בגלל כל מיני דברים שקרו לי בתקופה האחרונה
אנונימית
זה בסדר תבכי זה רגשות אין משהו רע בזה
הפך אם את מדחיקה זה רע בשבילך...
רק את יודעת למה את בוכה.
הפך אם את מדחיקה זה רע בשבילך...
רק את יודעת למה את בוכה.
לא תמיד קל לא תמיד טוב. יום עובר וצרה חולפת כי לכל עצב יש גם סוף ;)
סטטיק ובן אל
כן אשכרה הם חחח
סטטיק ובן אל
כן אשכרה הם חחח
באותו הנושא: