8 תשובות
זה ממוצע וזה בסדר
לא ממוצע
זה ממוצע כזה
הייתי גם 1.60 ב-ז' והייתי ממוצעת לעומת השאר
זה ממוצע
אני בכיתה י ואני מטר חמישים
תגידי תודה יש לך גובה מושלם
אנונימית
זה ממוצע זה (כשהייתי בז הייתי 150 והייתי נחשבת נמוכה וחברות שלי 170 היו נחשבוצ ממש ממש גבוהות)
זה בסדר
זה סבבה ממוצע כזה
אני 1.63