6 תשובות
תאוריה דרך בית הספר קלה יותר ויש יותר זמן ויותר טעויות מתקבלות
בבית ספר
עדיף שתעשי בחיצונית אומרים שהיא יותר קלה
שואל השאלה:
זה לא משפיע על הידע או משהו כזה כי בתיאוריה חיצונית זה נראה לי יותר רציני
זה לא משפיע על הידע או משהו כזה כי בתיאוריה חיצונית זה נראה לי יותר רציני
אם את רוצה 6 טעויות במקום 4 ויותר זמן לכי עם הבית ספר.
בבית ספר
באמת שהיא יותר קלה אני עברתי אותה ויש לי חברים שלא עברו או עשו בכלל ואחר כך עשו חיצונית איזה פעמיים כדי לעבור אותה
חד משמעית עדיף בבית ספר
באמת שהיא יותר קלה אני עברתי אותה ויש לי חברים שלא עברו או עשו בכלל ואחר כך עשו חיצונית איזה פעמיים כדי לעבור אותה
חד משמעית עדיף בבית ספר
באותו הנושא: