7 תשובות
רמה בינונית פלוס כל הכבוד על ההשקעה פעם הבאה תשפר עוד קצת ותראה תוצאות יותר טובות
זה ממש הרבה
כנראה שאתה לא בכושר
תתמיד והתוצאה תשתפר
סביר
שואל השאלה:
תאמת עשיתי ריצה קלה הייתי יכול לעשות תוצאה הרבה יותר יפה ולא כזה היתאמצתי ויש לי שאלה זה קצב של ריצה קלה בנונית או הליכה מהירה??
זה לא הליכה מהירה אבל זה ריצה קלה מאוד
אני רצה 4 קילומטר ב20 דק ואני בת ולא ממש מתאמנת אבל יכול להיות שזה תלוי במרחק
אנונימית
רצת ריצה קלה או מהירה? אני נגיד הולכת 7 קילומטר איזה 40 דקות אז לדעתי זה ממש הרבה (בקטע טוב שאתה רץ מהר) ועוד אני בכושר