6 תשובות
את את רוצה את המקצוע ואת רוצה גם לעסוק בו בעתיד חד משמעית כן אבל אם את לא בטוחה אני לא ממליצה מהכוונה שאת תבזבזו על זה הרבה שנים
זה למכור את הנשמה שלך. אם את בטוחה בעצמך ובמקצוע שאת רוצה אז למה שלא תלמדי אותו באוניברסיטה וזהו. אלא אם כן את רוצה לעסוק בו גם בצבא.
אם זה רפואה אז דווקא כן שווה כי זה גם ככה הרבה זמן הכשרה
אם זה רפואה אז דווקא כן שווה כי זה גם ככה הרבה זמן הכשרה
שואל השאלה:
כן רפואה. מה זאת אומרת שווה כי זה הרבה זמן הכשרה?
כן רפואה. מה זאת אומרת שווה כי זה הרבה זמן הכשרה?
אנונימית
אני מכיר מישהו שאחותו עושה מסלול עתודה לרפואה בצבא, וזה כן טוב כי למרות שתשתחררי מהצבא מאוחר זמן ההכשרה שלך בצבא כן נחשב כחלק מה7 שנים הדרושות להכשרה ברפואה. ככה שאת לא מבזבזת את הזמן וכשתצאי מהצבא תהי כבר רופאה או כמעט רופאה לפחות
שואל השאלה:
אבל אחרי ה 7 שנים של הלימודים , עושים עוד 2.8 + 2 שנים . סהכ 4.8 שנים נוסף ל7 . השאלה אם זה שווה את זה
אבל אחרי ה 7 שנים של הלימודים , עושים עוד 2.8 + 2 שנים . סהכ 4.8 שנים נוסף ל7 . השאלה אם זה שווה את זה
אנונימית
הממ 4.8 זה הרבה, אני לא חושב שזה באמת ככה. שווה לברר לגבי זה. כך או כך את עדיין יכולה להיות חובשת או משהו כזה בצבא
באותו הנושא: