14 תשובות
לא.
זה להתחתן עם הצבא ולא בהכרח לעסוק במשהו שתאהבי.
בברכה, לחם פיט.
זה להתחתן עם הצבא ולא בהכרח לעסוק במשהו שתאהבי.
בברכה, לחם פיט.
בכללי אני ממליצה שלא
אלא אם כן את יודעת בוודאות מה את רוצה לעשות בעתיד ואיזה מקצוע את רוצה, במקרה הזה כן, לכי על זה.
אלא אם כן את יודעת בוודאות מה את רוצה לעשות בעתיד ואיזה מקצוע את רוצה, במקרה הזה כן, לכי על זה.
לדעתי לא, צריך נתונים ממש גבוהים ואני מכירה כמה שנלחמו ועשו פסיכומטרי מיליון פעם ועדיין לא התקבלו.
ואם את כן מתקבלת צריך שכל הציונים שלך יהיו מעל 80 (אם אני זוכרת נכון) ואם לא את חייבת לשלם לצבא על שנה שלמה של לימודים.
לדעתי עדיף להתגייס רגיל ואם את מתאימה יאתרו אותך בזמן השירות שזה עדיף כי לנסות לפני הגיוס זה ממש סיוט.
כמובן שיש כאלה שמתאימים וזה ממש טוב אבל תואר תמיד תוכלי לעשות בכל זמן.
ואם את כן מתקבלת צריך שכל הציונים שלך יהיו מעל 80 (אם אני זוכרת נכון) ואם לא את חייבת לשלם לצבא על שנה שלמה של לימודים.
לדעתי עדיף להתגייס רגיל ואם את מתאימה יאתרו אותך בזמן השירות שזה עדיף כי לנסות לפני הגיוס זה ממש סיוט.
כמובן שיש כאלה שמתאימים וזה ממש טוב אבל תואר תמיד תוכלי לעשות בכל זמן.
שואל השאלה:
אני כן סגורה על המקצוע שאני רוצה ללמוד
אני כן סגורה על המקצוע שאני רוצה ללמוד
אנונימית
תבדקי איזה תפקידים מציעים לך, כי זה יוצא שאת משתחררת רק באיזה 25-6 שלא תשרתי עכשיו במקום שתשנאי.
אני רואה שגם בתגיות הוספת רפואה, אני בטוחה שאת יודעת שלרפואה הכי קשה להתקבל ובכללי חוץ מפסיכומטרי יש גם את השאלה אם יש לך את הנתונים המתאימים כמו קבא וכו'.
אני רואה שגם בתגיות הוספת רפואה, אני בטוחה שאת יודעת שלרפואה הכי קשה להתקבל ובכללי חוץ מפסיכומטרי יש גם את השאלה אם יש לך את הנתונים המתאימים כמו קבא וכו'.
שואל השאלה:
כן לרפואה . הנתונים שלי מספיקים ... אבל עדיין לא בטוחה אם כדאי ):
כן לרפואה . הנתונים שלי מספיקים ... אבל עדיין לא בטוחה אם כדאי ):
אנונימית
מישהי מהכיתה שלי גם ניסתה להתקבל לרפואה
עשתה פסיכומטרי 3 פעמים ואז ויתרה והתגייסה רגיל, וזאת עובדה שתיכוניסטים מקבלים פחות בפסיכו.
אני לא חושבת שכדאי במיוחד שיש את האפשרות שיוציאו אותך בזמן השירות לעתודה.
אבל אני לא חושבת שמישהו פה באמת יכול להגיד לך לא אם את ממש רוצה.
עשתה פסיכומטרי 3 פעמים ואז ויתרה והתגייסה רגיל, וזאת עובדה שתיכוניסטים מקבלים פחות בפסיכו.
אני לא חושבת שכדאי במיוחד שיש את האפשרות שיוציאו אותך בזמן השירות לעתודה.
אבל אני לא חושבת שמישהו פה באמת יכול להגיד לך לא אם את ממש רוצה.
מי שמעליי צודקת לגמרי
זה לבזבז את על שנות העשרים שלך
החסרונות העתודה כל כך משמעותיים ככה שאני אומר שרק אם המצב הכלכלי מכריח אותך ללכת לעתודה רק אז תלכי
אחרת אין שום סיבה
זה לבזבז את על שנות העשרים שלך
החסרונות העתודה כל כך משמעותיים ככה שאני אומר שרק אם המצב הכלכלי מכריח אותך ללכת לעתודה רק אז תלכי
אחרת אין שום סיבה
..
יש אנשים שעוברים את כל המסלול של קבלה לרפואה ואחרי שנה ראשונה מבינים שלא בא להם וזה לא בשבילם אבל בסדר נניח ואת נעולה על זה שאת רוצה במיליון אחוז אז את לומדת במסגרת עתודאית ,
את מסיימת את התואר שלך בגיל 24-26 בערך
ואז אתה מחוייבת לעשות 3 שנים סדיר כמו כל חייל בצבא
ולאחר מכן קבע 2 שנים(
בגלל שאתה רופאה טרייה את פשוט תהיי רופאה ביחידה
בזמן שאת עם תואר של דוקטור את תאכלי אוכל צבאי , אתה תישני על מיטה צבאית , את תיהיי עם יציאות צבאיות רק ותסיימי את השירות שלך סביב 29
שלא עשית התמחות , והחשבון בנק שלך ממש לא גדל מהמשכורת הצבאית
לעומת זאת , אם תעשי שירות צבאי רגיל , תשתחררי בגיל 21 תעבדי שנה תטוסי לחול עוד שנה
תתחיל לימודים בגיל 23-24
ואת מסיימת רפואה בגיל 30
אבל בזמן הזה , הספקת לטייל , את ישנה במיטה נורמלית אוכלת אוכל נורמלי טעמת את העולם הצבאי כחובשת/פרמדיקית דבר שיעזור לך עוד יותר להחליט החלטה שתשנה לך את כל החיים שזה לימודי רפואה בנוסף
אין לך יציאות צבאיות , את פנויה לצאת עם חברים באיזה יום שבא לך בלי לחכות לסופש בעוד שבועיים שתצאי הביתה קיצר בשני המסלולים את תגיעי לאותו מצב , רופאה.
מה תעברי בדרך , זה הדבר ששונה משני המצבים
ואנשים שהם רופאים , מותר להם להרים את האף למעלה ולא לרצות לישון על מיטת קפיצים ולאכול שניצל גידים כמו חיילים בגיל 18 טוראים
אהה והכי חשוב , רופא צבאי רוב הזמן תתעסק בקקה ופיפי , כואב לי הראש , הגרון
וחיילים שינסו להוציא ממך גימלים שזה מה שאת באמת רוצה לעשות?? זה החזון שלך?? אני בטוח שלא
יש אנשים שעוברים את כל המסלול של קבלה לרפואה ואחרי שנה ראשונה מבינים שלא בא להם וזה לא בשבילם אבל בסדר נניח ואת נעולה על זה שאת רוצה במיליון אחוז אז את לומדת במסגרת עתודאית ,
את מסיימת את התואר שלך בגיל 24-26 בערך
ואז אתה מחוייבת לעשות 3 שנים סדיר כמו כל חייל בצבא
ולאחר מכן קבע 2 שנים(
בגלל שאתה רופאה טרייה את פשוט תהיי רופאה ביחידה
בזמן שאת עם תואר של דוקטור את תאכלי אוכל צבאי , אתה תישני על מיטה צבאית , את תיהיי עם יציאות צבאיות רק ותסיימי את השירות שלך סביב 29
שלא עשית התמחות , והחשבון בנק שלך ממש לא גדל מהמשכורת הצבאית
לעומת זאת , אם תעשי שירות צבאי רגיל , תשתחררי בגיל 21 תעבדי שנה תטוסי לחול עוד שנה
תתחיל לימודים בגיל 23-24
ואת מסיימת רפואה בגיל 30
אבל בזמן הזה , הספקת לטייל , את ישנה במיטה נורמלית אוכלת אוכל נורמלי טעמת את העולם הצבאי כחובשת/פרמדיקית דבר שיעזור לך עוד יותר להחליט החלטה שתשנה לך את כל החיים שזה לימודי רפואה בנוסף
אין לך יציאות צבאיות , את פנויה לצאת עם חברים באיזה יום שבא לך בלי לחכות לסופש בעוד שבועיים שתצאי הביתה קיצר בשני המסלולים את תגיעי לאותו מצב , רופאה.
מה תעברי בדרך , זה הדבר ששונה משני המצבים
ואנשים שהם רופאים , מותר להם להרים את האף למעלה ולא לרצות לישון על מיטת קפיצים ולאכול שניצל גידים כמו חיילים בגיל 18 טוראים
אהה והכי חשוב , רופא צבאי רוב הזמן תתעסק בקקה ופיפי , כואב לי הראש , הגרון
וחיילים שינסו להוציא ממך גימלים שזה מה שאת באמת רוצה לעשות?? זה החזון שלך?? אני בטוח שלא
מציין שכל מה שאמרתי זה דברים שסטודנטים לרפואה אמרו לי וגם עתודאים.
^
זה משתנה אז אני פחות עוקב אבל טוב לדעת.
זה משתנה אז אני פחות עוקב אבל טוב לדעת.
שואל השאלה:
ברפואה זה שנתיים קבע לא 3
ברפואה זה שנתיים קבע לא 3
אנונימית
אם לרפואה אז כן כי זה חוסך המון שנים וכסף
אני עתודאי. אמור להשתחרר.
אישית לא ממליץ...במיוחד לא רפואה.
יש הרבה פלוסים אבל רובם בטלים ביחס למינוסים. הכסף של התואר שהצבא משלם..גרושים יחסית..10500 בשנה זה בדיחה. חודשיים עבודה את מכסה את זה.
למצוא עבודה לאחרי זה? כן זה עוזר אבל לא בטוח שתעבדי במה שאת אוהבת ואם את ברפואה אז אין מה לדאוג לעבודה.
אישית לא ממליץ...במיוחד לא רפואה.
יש הרבה פלוסים אבל רובם בטלים ביחס למינוסים. הכסף של התואר שהצבא משלם..גרושים יחסית..10500 בשנה זה בדיחה. חודשיים עבודה את מכסה את זה.
למצוא עבודה לאחרי זה? כן זה עוזר אבל לא בטוח שתעבדי במה שאת אוהבת ואם את ברפואה אז אין מה לדאוג לעבודה.
באותו הנושא: