8 תשובות
כמה שיש יותר ככה יותר יפה (-:
אני חושבת ש-6 כי 4 לא מספיק חח:)
ניראלי שארבע מספיק (:
ברוור ש6 עדיף כמה שיותר
לדעתי יותר מדי קוביות זה נראה סטרואידי ומזוייף, הכי יפה זה שיש חזה בולט ומרובע כזה וזהו.
אנונימית
לדעתי:) מוגזם זה לא יפה... 4 ^^
4 כי 6 זה יותר מידי כבר
ממש לא משנה... העיקר שיש..