התחברות הרשמה

להיפרד ממנו?בבקשה תכנסו

ידידה של חבר שלי כתבה לו "תשתיק אותי" והוא כתב לה שתקי והיא אמרה לו "תעשה איתי ריפליי" והוא כתב
"שלחי"
"אני מתפשט"
"סתם סתם"
ואז הם דיברו בריפליי ומישהי התחילה איתו והיא כתבה לו היי והוא החזיר היי.. היא גם שאלה אותו בן כמה הוא והוא אמר לה תגיל שלו..
נמאס לי אוף מה לעשות?ואם כן מה לכתוב לו?
20 באוקטובר 2020, 18:57
פרידהפרידותדחוףמוות    
4 תשובות
שואל השאלה:
מה לכתוב לו?
אנונימית
תפרדי
C
Camellia
תיפרדי
M
Mrs. plankton
תיפרדו, אמון זה אחד הדברים הבסיסיים הזוגיות ואם אין לכם את זה הזוגיות לא שווה כלום
ש
שונטל דה קווין אוף קמל
באותו הנושא:
להיפרד ממנו? בבקשה תעזרוו
זו שאלה שנורא חשובה לי אני יודעת שרובכם יתעלמו ממנה אבל בכל זאת בבקשה תכנסו
להיפרד ממנו?תכנסו.
להיפרד ממנו או לא,תכנסו לעזור
להיפרד ממנו או לא? (בבקשה תייעצו..)
אם אני מוצאת יותר סיבות למה להיפרד מאשר למה לא להיפרד אז להיפרד ממנו?
כולם אומרים שאני קצת שמן בבקשה תכנסו
חבר שלי טס ושכח ממני. בבקשה תכנסו
איכס אני נגעלת ממנו (מתחננת אני יעשה מה שאתם רוצים אבל בבקשה תכנסו)
איך להיפרד ממנו?כנסו בבקשה
אני באמת לא מבין בנות שאני מתרחק ממנה פתאום היא כן אוהבת בבקשה תכנסו..?