4 תשובות
תהי עדינה איתו, כדי שהדברים לא יהיו מוזרים אחר כך או שהוא ירכל עלייך עם החברים שלו. תבקשי להיפגש ותדברו על זה, תגידי שאת מרגישה שזה לא עובד יותר או משהו בסגנון
אני חושב שאם את אומרת שאתם נפגשים כל הזמן אז זאת הסיבה קצת מרחק וגעגוע תאמיני לי יסדר הכל
אנונימי
תנסי להיות נחמדה ועדינה אין שום סיבה שתהי במערכת יחסים שאת לא רוצה להיות להיות אם זאת החלטה סופית תגידי לו,
ותגידי לו שאת תשמחי להשאר ידידה שלו
ותגידי לו שאת תשמחי להשאר ידידה שלו
אם אין באמת סיבה, והוא חבר טוב שלך ועוד יש לך רגשות אליו את יכולה תמיד לבקש פסק זמן, לראות מה קורה.. לסדר את המחשבות להבין מה את באמת רוצה.. מה את באמת מרגישה. אחרי זה כבר תגיע שיחת יחסיינו לאן.. אם תרצו בזה וגם אם לא.. ואם את תרגישי שגם אחרי חצי פרידה ממנו שאת רוצה לסיים את הקשר אני מאמינה שזה יהיה עדין ושהוא יראה את זה מגיע.. והוא יבין את זה..
אנונימית
באותו הנושא: