16 תשובות
שואל השאלה:
לפי היהדות הגבר לוקח את האישה מאבא שלה והיא הופכת לרכוש שלו. גועל נפש.
אנונימית
סטיפס זה אכזבה
אני לא חושבת שאפשר לעשות משו בנידון אנחנו לא נשנה מילים
אנונימית
שואל השאלה:
ראיתי נשים פמיניסטיות שקוראות לאיש שהן נישאו לו- "אישי", ככה צריך.
אנונימית
אז תקראי לו אישי
זה לא ישתנה
Apf
כי ככה זה מאז ומתמיד
לא צריך להפוך כל דבר לשוביניסטי

הוא לא באמת הבעלים שלך אין לו זכויות מעלייך ברגע שאתם נשואים
Apf
זה מה שקבעו
מה הקשר ברגע שאתם נשואים את שייכת לו והוא שייך לך
שואל השאלה:
כיום עושים לי טובה שנותנים לי זכויות בסיסיות כאדם?
אנונימית
או שאת יכולה לא לקרוא לו בעלי בכלל ולא להתייחס למושג הזה באמת שלא כול דבר הופכים לדבר שובינסטי
שואל השאלה:
אפילו בחתונה ביהדות שואלים רק את הגבר האם הוא מסכים לקחת אותה להיות האישה שלו, בנצרות שואלים את שניהם. כי יש כזה דבר הסכמה. ולא אני לא רוצה להיות נוצרית אני רק מביאה דוגמה איך עולם מתוקן צריך להיות.
אנונימית
אז יש לך נתו בעיה עם היהדות את ליטרלי רוצה לשנות את היהדות
זה לא ככה אני בתור פמיניסטית חושבת שמה שהיא מדברת זה שטויות
שואל השאלה:
וואי ראיתי את זה כבר ועשיתי לזה לייק
רק אמרתי שהמילה הזו לא בסדר זהו
אנונימית
מה
אישי, רעי, נשואי, זוגי, יש מספיק חלופות בשפה העברית.