11 תשובות
יוצא בערך ב15:00 כמו שהבנתי.
אולי בגלל הקורונה הם לא יכלו לעשות הרבה ימי צילום כי היה סגר ולא הספיקו עדיין לצלם את הכל
שואל השאלה:
לאיפה זה יעלה ?
לאיפה זה יעלה ?
אנונימי
יוטיוב ולאתר שלהם.
זה עולה ב15:00 באתר שלהם
שואל השאלה:
איך אתם יודעים באיזה שעה? איפה רשום ?
איך אתם יודעים באיזה שעה? איפה רשום ?
אנונימי
כתוב באינסטה שלהם.
שואל השאלה:
לא מוצא ...
לא מוצא ...
אנונימי
שואל השאלה:
אה כן , עכשיו כתוב.
אה כן , עכשיו כתוב.
אנונימי
הם העלו בסטורי
שואל השאלה:
כן , ראיתי , אני מתרגשש
כן , ראיתי , אני מתרגשש
אנונימי