5 תשובות
לפי מה שהבנתי פשוט מפיקים סרט כי אי אפשר לקיים את הפסטיגל השנה בגלל הקורונה.
ממה שהבנתי זה יהיה סרט ויהיה אפשר לקנות אותו ולצפות בבית
לא נראה לי שיהיה בגלל הקורונה
אני ראיתי אצל פרוגי שזה הולך להיות משהו שונה
וצפוי לצאת סרט אינטרקטיבי שלנו הקהל תהיה השפעה על העלילה
וצפוי לצאת סרט אינטרקטיבי שלנו הקהל תהיה השפעה על העלילה
כנראה יעלה ישירות לוי או די