17 תשובות
אני איתך כאילו לפני כמה זמן כמה בנות יצאו עליי בגלל שאני אומרת שגנץ לא יכל להנהיג מדינה בגלל שהוא טיפה מגמגם אבל יש לזה משמעות זה לא עובד ככה... צריך לדבר מישהו עם ביטחון ושיודע מה שהוא עושה הוא יודע מה הוא עושה אבל הבעיה שהוא לא יודע איך להגיד את זה וצריך לדבר עם ביטחון בממשלה ומול הרבה אנשים חשובים
אנונימית
שואל השאלה:
משפט לחיים מפי גנץ:"חייו האישיים של כל בן אדם בן אדם הם ענייניו האישיים של כל הבן אדם."
זה המשפט הכי מטומטם ששמעתי
אנונימית
גנץ אדם ראוי, יש בהחלט בעיה של כריזמה אבל לדבר הוא כן יודע והרטוריקה שלו היא בתחום הסבירה.
תוכלי לראות נאום ממוצע שלו ולהשוות לסרטון דמגוגי של גמגומים. כל אחד טועה ברמה כזו או אחרת, אצלו זה גם לא ברמה חריגה.
לקחת סרטונים של פדיחות אפשר מכל אחד, כולל מנתניהו.
אף אחד בכנסת הדפוקה שלנו לא מסוגל לנהל ולהריץ מדינה
^^כולם במערכת הזאת מושחתים, גם בנט.
אף אחד לא יכול להצליח לנהל את המצב כרגע כי המצב כל הזמן משתנה ועדיין לא ידוע מספיק על הנגיף הזה. המצב מעורפל כמעט בכל המדינות בעולם וזה לא קשור ל"ביבי או לא ביבי". בכל מקרה ביבי מנהל את המצב הכי טוב בכללי ובמצב עכשיו בפרט.
מסכימה איתך
אני חושבת שאין כרגע בן אדם שראוי לעמוד בראשות הממשלה מבין המתמודדים
אני גם ימני
בני גנץ עם לב חלש אופי מאוד חלש
הוא לא יכול לנהל מדינה
הוא אפילו חברה לא יכול לנהל
הוא ניהל אחת וזאתי קרסה
החברה נסגרה באופן מסודר ולא קרסה^
דיי לשקר לגבי החברות וכל הדברים שביבי מאכיל אתכם זה רק מראה כמה שטחיים אתם שהתכונה היחידה שמעניינת אתכם במנהיג זה כריזמה. בני גנץ הוא רמטכל לשעבר שלחם ועשה המון למען המדינה, כל מי שמכיר אותו אומר שהוא אדם מדהים וכמובן שראוי להנהיג את המדינה תתביישו לכם שככה אתם מדברים על בנאדם שפאקינג הגן עליכם ועשה הרבה כדי לשמור על המדינה
אגב הסרטון פספוסים הזה מלא בקטעים שהם בכלל לא פספוסים אלא סתם דברים שיוצר הסרטון לא מסכים איתם, אני לא יופתע אם מי שיצר את הסרטון הוא מישהו שעובד בקמפיין הליכוד
יש מישהו שתומך בו?
הימין שנא אותו מאז ומעולם והוא בגד בשמאל
אין קשר בין רמטכל לראש ממשלה, יכול להיות שהוא היה רמטכל מדהים אבל זה לא אומר שהוא יהיה ראש ממשלה טוב. ראש ממשלה צריך כריזמה בין היתר^^
יכול להיות שזה עוזר, אבל זה לא מעיד על היכולות שלו ועל זה שהוא אדם טוב. תראה לדוגמא את היטלר, מאוד כריזמטי אבל חרא בן אדם
מה
מה הקשר
צריך שראש הממשלה יהיה אדם מוסרי אבל לא צריך שאדם מוסרי יהיה ראש הממשלה
חחח אתה בכלל קורא את השטויות שאתה כותב?
את*
וכן אני קוראת
מה הבעיה במה שכתבתי