5 תשובות
לא לצערי
nop ... ^ היה לי הפרש של 18 נקודות ואמרו לי שאי אפשר
יש לי הפרש של 40 נקודות, זה אפשרי?
אי אפשר. אלא אם יש הפרש של מעל 20 נקודות בין ציון ההגשה לציון הבגרות(כשציון הבגרות הוא הגבוה יותר) ואז אפשר להגיש ערעור לפי מה שידוע לי.

לתגובות שמתחתי - כתבתי הפרש של מעל 20 נקודות. 18 זה פחות מ-20.... וכן 40 נקודות אפשר לערער ממליצה לדבר עם גורמים בבית הספר שלך בשביל לפנות למשרד החינוך.