7 תשובות
שואל השאלה:
כן הולך אני בן
כן הולך אני בן
אנונימי
אתה נכנס אומר היי מה שלומך הכל ברוח טובה אומר לה מה אתה רוצה היא עושה אתה אומר תודה ומחמיא שזה יפה משלם וזהוו
תלוי אצל מי אתה עושה אצל הרוב הם סתם מדברות בטלפון ולא כל ככ מדברות
זה קצת ארוך בערך שעה וחצי, אם יש על מה לדבר אז אפשר לדבר אבל איך שאתה מרגיש וזה בכלל לא מביך
מה הבעיה עם הולך?
ברעיון היא עסוקה, עובדת אבל חצי מדברים
הולך?
אנונימית
באותו הנושא: