17 תשובות
זה לא מגעיל אותי ברמה שאת מתארת אבל אני לא מתה על התחום הזה של הבנייה, מעדיפה טבעי
שואל השאלה:
וואי אותי זה ממש דוחה כל פעם שאני רואה את זה על מישהי אני נרתעת ממנה
וואי אותי זה ממש דוחה כל פעם שאני רואה את זה על מישהי אני נרתעת ממנה
אנונימית
אממ יש כאלה שזה יפה להן ויש כאלה שפחות אבל אם למישהי אין ציפורניים מספיק יפות לג'ל על טבעי בנייה זה אחלה פתרון
אני חושב שבנייה זה סתם פחות יפה... אסל זהצלא מגעיל אותי או משהו כזה
שואל השאלה:
גם אם זה יהיה יפה רק זה שהיא הדביקה לעצמה ציפורניים מפלסטיק זה מגעיל אותי ברמות זה מרגיש לי כלכך מוזר ומוזנח
גם אם זה יהיה יפה רק זה שהיא הדביקה לעצמה ציפורניים מפלסטיק זה מגעיל אותי ברמות זה מרגיש לי כלכך מוזר ומוזנח
אנונימית
לא כי איפור זה טבעי
אני מתה על בנייה ארוכה זה מטופח ונשי
אני מתה על בנייה ארוכה זה מטופח ונשי
אנונימית
חח מה הקשר פמיניזם למה שאמרת? כל הפמיניסטיות שאני מכירה הן הכי חלקות והכי מטופחות ויפות. הרגת אותי.
אבל באופן אישי, ציפורניים ארוכות מגעילות אותי.
אבל באופן אישי, ציפורניים ארוכות מגעילות אותי.
אנונימית
מה זה בנייה?
אנונימית
אני לא אוהבת בנייה, אבל אני כן אוהבת קצת ארוך טבעי עם ג'ל או לק רגיל.. בנייה מרגיש לי ממש פייק, זה מחרפן אותי שבנות משוויצות בבנייה שלהן כאילו זו עבודה של עצמן.. כמו להשוויץ בגוף מנותח, המנתח צריך להשוויץ בתוצאה לא את בובה.
שואל השאלה:
אבל איפור זה משהו אחר
זה לא להדביק על עצמך פאקינג ציפורן מפלסטיק
אבל איפור זה משהו אחר
זה לא להדביק על עצמך פאקינג ציפורן מפלסטיק
אנונימית
שואל השאלה:
וגם איפור מוגזם זה לא יפה
וגם איפור מוגזם זה לא יפה
אנונימית
וריסים כן תדביקי?
שואל השאלה:
לא מדביקה ולדעתי זה גם נראה פתטי שרואים תדבק אבל סבבה
לא מדביקה ולדעתי זה גם נראה פתטי שרואים תדבק אבל סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה פחות נורא מציפורן מפלסטיק
אבל זה פחות נורא מציפורן מפלסטיק
אנונימית
גם אני לא אוהבת בנייה, זה נראה רע בעיניי.
אבל יש כאלה שממש אוהבות
אבל יש כאלה שממש אוהבות
איך זה בכלל נוח לכן להסתובב עם ציפורניים שאינן קצוצות? וואי זה מחרפן אותי. כל כך דוחה
לק? סבבה
אבל ציפורן ארוכה זה מגעיל!!!!!!!!!
לק? סבבה
אבל ציפורן ארוכה זה מגעיל!!!!!!!!!
אנונימית
גם אותי זה גם לא נוח שיגדלו לבד ויעשו ג'ל לא בנייה
באותו הנושא: