4 תשובות
בגלל עוצמת הפיצוץ עדיין הגלקסיות מתרחקות מההדף על תשכחי שאין כוח משיכה בחלל כך שההדף יכול להיות חזק
המפץ הגדול היה בעצם התרחבות עצומה של כל היקום , ומאז היקום ממשיך להתרחב עד היום ולכן הגלקסיות מתרחקות אחת מהשנייה (עקב התרחבות היקום)
תאוריית המפץ הגדול טוענת כי היקום מתרחב כל הזמן
חלק ממודל המפץ הגדול טוען שהיקום מתרחב עם הזמן, משמע המרחב בין עצמים ביקום גדלה מה שאומר שככל שחוזרים אחורה יש פחות מרחב ביניהם והיקום היה במצב דחוס יותר.
בשל התרחבות היקום הגלקסיות מתרחקות אחת מהשנייה, או יותר נכון נוצר יותר מרחב ביניהן.
בשל התרחבות היקום הגלקסיות מתרחקות אחת מהשנייה, או יותר נכון נוצר יותר מרחב ביניהן.