7 תשובות
אין לי אבל זה נשמע הגיוני
לא כזה קשה לי לנשום אבל אני לא מכניסה את הספטום להרבה זמן
לא רק לך גם למ
גם לי
שואל השאלה:
מוזר חשבתי שרק אני ככה חח אני יודעת שיש הרבה אנשים שיכולים ללכת עם הספטום בתוך הרבה מאוד זמן ואפילו כמה ימים
אנונימית
לי זה לא מפריע לנשום
מה -
לי לא מפריע