3 תשובות
לא
לי אישית לא כאב אבל זה משתנה מאחד לאחד. עשיתי בכיתה ח' ולא בכיתי או משהו והייתה לי ידידה שהייתה ביב ועשתה ובכתה את החיים שלה. זה תלוי בסף הכאב שלך. אבל זה באמת לא עג כדי כך נוראי.. פשוט איזה חודשיים כואב לגעת באף וזהו
לי אישית לא כאב אבל זה משתנה מאחד לאחד. עשיתי בכיתה ח' ולא בכיתי או משהו והייתה לי ידידה שהייתה ביב ועשתה ובכתה את החיים שלה. זה תלוי בסף הכאב שלך. אבל זה באמת לא עג כדי כך נוראי.. פשוט איזה חודשיים כואב לגעת באף וזהו
שואל השאלה:
גם אני בכיתה ח ואני כנראה בחנוכה אעשה
גם אני בכיתה ח ואני כנראה בחנוכה אעשה
אנונימית
לאחותי יש והיא אומרת שלא, אבל הכאב של אחריי מזעזע
באותו הנושא: