7 תשובות
לא אוהבת אותם, אבל פגשתי את אופירה ובמציאות היא נחמדה
שואל השאלה:
למה שונאת?
האנשים היחידים עם ביצים שמוכנים להגיד את מה שהם חושבים
למה שונאת?
האנשים היחידים עם ביצים שמוכנים להגיד את מה שהם חושבים
אנונימי
אף אחת לא אמרה שהיא שונאת, ראיתי המון ראיונות שלהם. ברובם הם התפרצו ולא נתנו למרואיין לדבר ובעיקר ניסו לשכנע אותו שהם צודקים
בעיקר אופירה בלתי נסבלת. התוכנית שלהם לא חינוכית בשום צורה, ממש מיותר וחייבים להוריד את זה מהמסך.
שואל השאלה:
אני די סבבה איתם בגלל שהם מוכנים להגיד אמת וזה
הבעיה שאי אפשר לקבל את כל החבילה ולקבל אנשים אינטיליגנטים מדי
אני די סבבה איתם בגלל שהם מוכנים להגיד אמת וזה
הבעיה שאי אפשר לקבל את כל החבילה ולקבל אנשים אינטיליגנטים מדי
אנונימי
שואל השאלה:
אני חושב שאנשים מאוד צבועים
מצד אחד אומרים שרוצים תוכנית חדשות שאומרים שם את האמת ולדבר בגובה העיניים
ואם יש את זה פתאום זה לא טוב
אני חושב שאנשים מאוד צבועים
מצד אחד אומרים שרוצים תוכנית חדשות שאומרים שם את האמת ולדבר בגובה העיניים
ואם יש את זה פתאום זה לא טוב
אנונימי
הדרך שבה הם מדברים
או כמו שאמרו מעליי מתפרצים וזה
פשוט לא הסגנון שאני אוהבת
אפשר להיות אמיתי ואותנטי גם בלי להביע את הדעות שלך בצורה כזו._.
או כמו שאמרו מעליי מתפרצים וזה
פשוט לא הסגנון שאני אוהבת
אפשר להיות אמיתי ואותנטי גם בלי להביע את הדעות שלך בצורה כזו._.