התחברות
הרשמה
מה ההבדל בין מגן דוד בלי נקודה באמצע ומגן דוד עם נקודה באמצע?
18 באוקטובר 2020, 19:55
יהודים
תשובה אחת
הזה עם הנקודה זה לא הסימן הנכון.
א
אנוכי=אני
באותו הנושא:
אם אקבל במגן כ - 10 נקודות במתמיטקה ו - 100 בבגרות, האם המגן יהיה נחשב?
יש לי נקודת אמצע(4-,3),נקודה (A (6,-8 ואני צריכה לחשב את נקודה B ולא נתון לי שיפוע(רק המשוואה של הנקודת אמצע) איך עושים?
ההבדל בין נקודת אידוי לנקודת רתיחה - היי, למי שמבין בכימיה, מה ההבדל בין נקודת רתיחה לנקודת אידוי?
איך למצוא נקודה על ישר, אם יש לי נקודה אחרת על הישר ואת נקודת האמצע שלהם?
איך למצןא נקודת קצה אחת אם יש לי את נקודת אמצע הצלע ונקודת קצה שניה?
אם הציון בגרות שלי עוקף את הציון הגשה שלי ב20 נקודות.פוסלים לי את הציון מגן?
דחוף תענו!!אם קיבלתי ציון מגן 80 עם כמה נקודות אני מתחיל את הבגרות ?
אם קיבלתי מגן 85..כמה זה יעלה לי נקודות בבגרות?
מה ההבדל בין נקודת אפס לנקודת קודקוד?
יש הבדל בין נקודת קיצון מוחלטת לנקודת קיצון בקצה?
גיליתי נקודת חן בזרוע יכולה להיות באמצע החיים בגיל 18 נקודת חן ככה פתאום?