התחברות
הרשמה
בכיתה י אפשר לקבל תעודת הצטיינות חברתית מהמחויבות אישית או שזה רק בסיום יא יב?
18 באוקטובר 2020, 14:59
כיתה י'
מחויבות אישית
התנדבות
תעודת בגרות
בגרויות
תשובה אחת
בסיום
C
Camellia
באותו הנושא:
יש טקס שאני צריכה לעלות לבמה לקבל תעודת הצטיינות
מה הייתם חושבים על תלמידה בכיתה ח שהממוצע שלה הוא 98.6 והיא קיבלה תעודת הצטיינות על ממוצע גבוה ותעודת הצטיינות בלשון?
קיבלתם תעודת הצטיינות בכיתה ז ?
באיזה כיתה לדעתכם לקבל תעודת הצטיינות זה הכי משמעותי ומיוחד?
הגיוני שאני לא לומד ואני מקבל תעודת הצטיינות?
שווה לעשות עוד 30 שעות התנדבות כדאי לקבל תעודת הצטיינות ממשרד החינוך?
מאיזה ציון מקבלים תעודת הצטיינות? (כיתה י)
זה כבוד להיות הבת היחידה בכיתה שמקבלת תעודת הצטיינות יתרה?
מה תחשבו על ילדה בכיתה ט שמקבלת תעודת הצטיינות יתרה?
בכיתה י"א מקבלים תעודות של ציונים או רק תעודות הצטיינות?
אתם חושבים שכל ילד היה רוצה לקבל תעודת הצטיינות?