התחברות הרשמה

לא יצא לי צואה כבר 5 יום.אני שותה 3 ליטר מים ביום והיום לקחתי נורמלקס ואני אוכלת כל בוקר 3 שזיפים מיובשים,יש לכם טיפים?

18 באוקטובר 2020, 13:04
עצירותצואהאוכלבטן    
3 תשובות
וואו 5 יום זה הרבה אולי תגידי למישהו?
L
Lior tomlinson
ירקות ירקות ירקות
עושה חילוף חומרים מטורף
princess_
אולי זאת עצירות. תקחי תרופה לעצירות לי זה תמיד עוזר
אנונימית
באותו הנושא:
אני שותה 7 ליטרים ביום..
ביום שאני מתאמן אני שותה משהו כמו מעל 5 ליטר וזה אימוני כוח לא אירובי, ביום שאני לא מתאמן אני מגיע לפחות לארבע ליטר.
זה בסדר שאני שותה 8 ליטר ביום?
אם אני שותה 1.5 ליטר מים ביום, זה באמת מרזה?
זה נורמלי שאני שותה יותר משלוש ליטרים ביום?
זה בסדר שאני שותה 2 ליטר מים ביום?
אני שותה בערך שלוש ליטר מיים ביום.
אם אני שותה 3 ליטר מים ביום אני יכולה לקבל הרעלת מים?
אם אני שותה 3 ליטר ביום זה בסדר?
אני שותה 4-5 ליטר מים ביום זה טוב?
כמה כוסות מים ביום אני צריכה לשתות כדי להגיע לכמות שאני שותה ליטר וחצי מים?