התחברות
הרשמה
אם אין לי משקולות ואני רוצה לעבוד על יד קדמית בלי חפצים איזה תרגילים יכולים לעזור לי?
3 בנובמבר 2012, 20:34
תרגילים
חיטוב
כושר
שרירים
בבית
אימוני כושר
2 תשובות
בעיקרון-שום דבר-רק משקולות או וולואקר עושים יד קדמית-מתח גם עושה אבל קצת מ-א-ד (בקיצור-רק משקולות..) בהצלחה!
ס
סתם עוד אחד...
מתח הפוך (כשהאצבעות פונות לכיוונך)
א
אולי
באותו הנושא:
אני בת 13 וחצי ואני רוצה להרוויח כסף במה אני יכולה לעבוד?!
קושי רגשי לצאת לעבוד - שלום, אני חייבת לעבוד בגין מצבי הכלכלי ואני לא יכולה כי אין לי מוסר עבודה ואני מרגישה שמבחינה רגשית אני חסומה לצאת לעבוד ואני כל היום סגורה בבית.
איך אני יכול לעבוד על שרירי הידיים בבית אם אין לי משקולות?
זה נחשב שריר גדול לבחורה ביד קדמית?
כשאני פותחת מצלמה קדמית
היי, אני בן 14 ואני רוצה לעבוד, השאלה שלי היא אם אני אוכל לעבוד בחופשת פסח.
היום החלטתי לפרוש מהלימודים ואני רוצה להתחיל לעבוד, איפה כדאי לי לעבוד?
הגובה שלי 1.68 ואני רוצה לשקול 56 זה בסדר?
אני בת 14 ואני רוצה לעבוד בבייביסיטר (בפירוט)
לבחור בין אימוני משקולות לריצה - איזה סוג ספורט עדיף, אימוני משקולות או ריצות?
הרמת גלגל קדמי באופניים - איך מרימים גלגל קידמי באופניים?