4 תשובות
שמעי תנתקי איתן קשר אני מכיר אנשים כאלו ונפגעתי מהם בעבר הם מנצלים אותך פשוט תתרחקי לאט לאט
אני אשמח לפרח
שואל השאלה:
זה לא בדיוק
אנחנו חברות ממש טובות כבר שנה
היו עליות וירידות והן פגעו בי הרבה ואני מתארת לעצמי שגם אני מדי פעם
אני פשוט ממש רגישה
וכרגע אין לי באמת אף אחד
זה לא בדיוק
אנחנו חברות ממש טובות כבר שנה
היו עליות וירידות והן פגעו בי הרבה ואני מתארת לעצמי שגם אני מדי פעם
אני פשוט ממש רגישה
וכרגע אין לי באמת אף אחד
אנונימית
גם לי לא היה זה לא קל ולא יהיה קל להיפתח כמו פעם לאנשים: (
באותו הנושא: