4 תשובות
הכל טוב אל תרגישי מבואסת, זו תקופה שתחלוף ותעבור מעצמה תנסי כמב שיותר להתעודד ולהוציא אותך מהמצב הזה.
כולנו בתקופה לא משהו עכשיו, את תעברי את זה. בכל מקרה, הם כן ימחקו כי זו לא שאלה אז אם את צריכה לדבר עם מישהו, אני אדבר איתך בכיף
אהובה , אל תרגישי מבואסת נראלי שיעזור לך לדבר עם מישהו שיבין אותך את מוזמנת לדבר איתי אם את רוצה ❤
היי אנונימית, מה שלומך?
שמי מיה ואני מתנדבת בעלם דיגיטל, תוכנית שמלווה צעירים ובני נוער ברשתות החברתיות. את כותבת שאת מרגישה מבואסת ולבד ושאת מרגישה צורך בעידוד. חשוב שלא תישארי לבד עם התחושות הללו, ושיהיה לך מקום שתוכלי לפרוק בו ולשתף בקושי שלך. אני מזמינה אותך לדבר עם נציג שלנו בצ'אט שלנו בימי ראשון עד רביעי החל מהשעה 20:00, מצרפת לינק לאתר: www.yelem.org.il
יחד תוכלו לחשוב מה יכול לעזור לך ולמה את זקוקה. בנוסף לכל שאלה, אנחנו פה.
מיה מעלם דיגיטל, ייעוץ והכוונה לבני נוער אונליין.
שמי מיה ואני מתנדבת בעלם דיגיטל, תוכנית שמלווה צעירים ובני נוער ברשתות החברתיות. את כותבת שאת מרגישה מבואסת ולבד ושאת מרגישה צורך בעידוד. חשוב שלא תישארי לבד עם התחושות הללו, ושיהיה לך מקום שתוכלי לפרוק בו ולשתף בקושי שלך. אני מזמינה אותך לדבר עם נציג שלנו בצ'אט שלנו בימי ראשון עד רביעי החל מהשעה 20:00, מצרפת לינק לאתר: www.yelem.org.il
יחד תוכלו לחשוב מה יכול לעזור לך ולמה את זקוקה. בנוסף לכל שאלה, אנחנו פה.
מיה מעלם דיגיטל, ייעוץ והכוונה לבני נוער אונליין.
באותו הנושא: