45 תשובות
תתעודדי , אי אפשר להוריד במשקל מהר כי אז עולים מהר תשלחי ספורט ותמונה נכונה בהצלחה אם את צריכה משהו אני כאן
דורי פעם אמרה ש"דג שמן זה דג שמח"
שואל השאלה:
אבל אני באמת שמנה לגיל 13 אני שוקלת 40+ אפילו קשה לי להגיד את המספר ):
אנונימית
זה רציני כיאילו?
שואל השאלה:
מה?
אנונימית
את יודעת שגם בדיאטה המינימופ קלוריות זה איזה 1000 קלוריות?
השעה חמש בבוקר ואכלתי הרגע המבורגר כפרה עלייך פרופורציות
מה שהוא אמר^
שואל השאלה:
אני מנסה להגיע ל40 כדי לא להיות שמנה
אנונימית
תקשיבי בואי לפרטי
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
אני אסביר לך מה זה גירעון קלורי ואיך לרדת במשקל
שואל השאלה:
אני יודעת מה זה גירעון קלורי
אני יודעת מה זה אחוזי שומן
אני יודעת מה זה bmi/bmr
אני יודעת שצריך כמות חלבונים מסוימת, שומנים, פחמימות
אנונימית
אז למה את אוכלת כזה קצת?
אני גם בדיאטה וירדתי שתי קילו בצורה בריאה
שואל השאלה:
ירדתי כבר 16
אנונימית
תוך כמה זמן?
שואל השאלה:
כמעט 4 חודשים
אנונימית
זה המון לרדת בתקופת זמן קצרה בבקשה ממך תאכלי לפחות 500
שואל השאלה:
זה לא המון כל כך
אנונימית
ירדתי בשבועיים 2 קילו ואני אוכלת ביום 1000 קלוריות ולפעמים גם ממתק
שואל השאלה:
כי בשבועיים הראשונים יורדים הרבה יותר כי יורדים 4 קילו רק נוזלים
אני ירדתי בשבועיים הראשונים 4 קילו
אנונימית
את רוצה הפרעת אכילה בכח?
אנונימית
400 זה כלום תאכלי לפחות 1000
את לא שמנה.
את יכולה למות מזה.
נכון את מסתירה את זה מההורים?
כל דבר שאת מסתירה מהם הוא דבר שמזיק לך ולא טוב.
גם אני אכלתי פעם 300.
את יודעת כמה פעמים כמעט התעלפתי בבית ספר?
את יודעת שפחדתי להיות לבד בבית כי פחדתי שאני אתעלף?
את יודעת שהיו לי נפילות סוכר לפחות פעמיים בשבוע וכאבי ראש, סחרחורות, חולשה, עייפות, כאבים בעצמות כל יום?
את יודעת שעצר לי המחזור ל3 חודשים והוא חזר רק אחרי שאכלתי יותר מ1000 קלוריות?
את יודעת שיכלתי לאבד את המחזור והזכות להביא ילדים לכל החיים חס וחלילה?
יכלתי להתעלף, למות...
את רוצה את החיים האלה?
בבקשה תתפסי את עצמך ביידים לפני שיקרה אסון.
כי הוא יקרה אם לא תפסיקי עכשיו, זה קורה לכולם.
את לא מיוחדת, את לא אוכלת בריא יותר מאחרים.
את מרעיבה את עצמך ובסוף תתעלפי או תמותי מזה בוודאות, זה מה שקורה לכולם אם הם לא עוצרים את זה.
לא לרצות לאכול=לא לרצות לחיות.
מגיע לך לאכול ומגיע לך לחיות.
את באמת רוצה את החיים האלה או שאת רוצה להשתפר?
חשוב לך להיות רזה יותר מאשר להיות בריאה?
את יודעת שאחרי שתחליטי את יכולה להיות רזה ובריאה ולאכול יותר?
שואל השאלה:
אני מאוד קרובה למטרה שלי ואיך אני יכולה להרעיב את עצמי אם אני לא רעבה זה כל המובן של המילה
אנונימית
אבל זה לא נכון.
זה לא כמו שזה נשמע, גם אם את לא רעבה.
את בגרעון קלורי יותר מידי ענקי וזאת הרעבה, זאת עובדה אין לך מה להתכווח עם זה.
גם אני לא הרגשתי רעבה ואמרתי שזה לא הרעבה אבל זאת כן.
כל מי שמרעיב את עצמו אומר את זה.
שואל השאלה:
לא נראלי כי גם אומרים שבדיאטה החילוף חומרים מאט אז בטח 1600 קלוריות זה מה שהייתי שורפת לפני הדיאטה אם הייתי במשקל וגובה כזה מההתחלה
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא מרעיבה את עצמי כי אם אני רעבה אני לוקחת עוד פרי או עוד חביתה
כמו שהייתי רעבה בלילה אתמול אז אכלתי עוד סלט בנוסף למה שכתבתי ואין לי בעיה עם זה אני לא מרגישה עם זה רע פשוט אכלתי אותו כי הייתי רעבה והכול טוב
אנונימית
טוב אני מקווה שתתעלפי מהר כשההורים שלך בבית כדי שהם ידעו על זה ויקחו אותך לטיפול.
כי את תתעלפי.
כשהייתי בת 13 אכלתי ככה וזה מה שקרה לי? אני גם למדתי על הנושא הזה במגמת רפואה וכל מה שאמרתי שיקרה לך יקרה לך גם את מרגישה רעבה וגם אם לא.
שואל השאלה:
הם יודעים שאני מורידה במשקל והייתי לפני זה בעודף משקל אז הם שמחים לגבי זה
אנונימית
שמחים שירדת בצורה כזאת???
שואל השאלה:
מה זה אומר צורה כזאת
דיברתי על זה עם אמא. ואני יזמתי את זה מרצוני הבטחתי לה שאני יאכל כל יום בשר וביצה ורק אתמול לא יצא לי כי הייתי מחוץ לבית ויש לי בשר מסוים שאני אוכלת רק חזה עוף/עוף בתנור והיא יודעת על זה
היום אני כן אוכלת עוף וגם ביצה בערב ובין לבין דברים רגילים אז לא נראלי שזה באמת בעיה הכול בסדר
אנונימית
זה קצת מידי קלוריות ביום
שואל השאלה:
יש לי משקל בבית אז לגבי מה שאמרת מקודם שהקלוריות לא מחושבות זה לא נכון
נגיד היום אכלתי חצי גזר ועוף שמדדתי
חצי גזר (50 גרם) 20 קלוריות
שוק עוף קטנה ללא עור ועצם (33 גרם) 60 קלוריות
תכף אני אוכלת גם קצת בצל מבושל (23 גרם) 10 קלוריות
אנונימית
טוב אז כנראה שגם ההורים שלך לא מבינים בתזונה.
את רוצה להגיד לי שאף אחד בחיים לא אמר לך שזה לא בסדר לאכול כל כך קצת?
שואל השאלה:
מי זה אף אחד זה לא שאני מסתובבת ואומרת לכולם מה אני אוכלת כל היום
אני לא רוצה שזה ישפיע לי כל כך הרבה על החיים יצא לי ככה היום ובכלל הייתי ערה מהבוקר מוקדם כי לא שמתי לב ולא הייתי רעבה ואז שמתי לב שצהריים והכרחתי את עצמי לקחת בשר זה הכול
אנונימית
ואו ממש עצוב לי שאת לא מבינה את זה שאת מרעיבה את עצמך....
"הרעבה מוגדרת כאכילה (לאורך זמן) בכמות שאינה מספיקה לגוף לשם תפקוד אופטימלי. הרעבה עצמית אינה מהווה אלטרנטיבה אפקטיבית לירידה במשקל."
שימי לב שילדה בגילך אמורה לצרוך לפחות 1200 קלוריות כדי להתפח ולהיות בריאה.
את צורכת הרבה פחות וזאת הרעבה עצמית.


"כאשר אתן מרעיבות את גופכן, כ-50% מאיבוד המשקל הראשוני מגיע מירידה ברקמת שריר (והנוזלים שהיא מכילה). כאשר אתן מאבדות רקמת שריר, יכולת גופכן לשרוף קלוריות שעוכלו יורדת (רקמת שריר היא הרקמה ששורפת את כמות האנרגיה הגדולה ביותר יחסית לרקמות האחרות), ויכולת גופכן להפוך מצבורי שומן לאנרגיה יורדת גם כן. מסיבה זאת תמיד שומעים אנשים האומרים שהם ירדו במשקל לאחר שהגבילו את כמות המזון שאכלו, אך הם העלו במהירות את המשקל שאיבדו יחד עם תוספת משקל מסוימת לאחר שסיימו את הדיאטה (אפקט ה"יו-יו").

בטווח הקרוב איבוד המשקל מעודד. יחד עם זאת, שמירה על המשקל החדש היא בלתי אפשרי בגלל הדרישות האנרגטיות שירדו עקב הירידה במסת רקמת השריר, מה גם שהרעבה גורמת לגוף לעבור למצב של מגננה, הגוף משמר אנרגיה ע"י הפחתת הפעילות המטאבולית (פעילות חילוף חומרים) ומתרגל לאכול פחות, וכששבים לאכול, אפילו רק מעט יותר, ניכרת מייד עלייה במשקל שאחוז ניכר ממנה היא ברקמת שומן (הגוף מפצה את עצמו על מצב החסר במזון על ידי הגדלת מאגרי האנרגיה, שהגדול שבהם הוא מאגר השומן). לכן, המטרה היא לשמור או להוסיף רקמת שריר ובו זמנית לרדת במסת השומן.

היחס הזה בין רקמת השומן לרקמת השריר הרזה הוא זה שיצור את העלייה בצרכיכן המטאבוליים (המגדילים את כמות הקלוריות שהגוף שורף). עלייה מטאבולית זאת תעזור לכן לשמור על המשקל והמראה הרצוי לטווח ארוך."
שואל השאלה:
אני רואה שירדתי בשומן ולא בנוזלים
מים לא מראים הבדל הרי ונוזלים יורדים רק גג 3 קילו ראשונים
אנונימית
סבבה.
טוב אי אפשר לעזור למישהו שלא רוצה לעזור לעצמו.
את בטח חושבת שאני אומרת שטויות וממש דפוקה אבל יום אחד את תצטערי שלא אכלת כמו שצריך.
אני ממש רוצה שהיום הזה יגיע, כשתתחילי לתפוס את עצמך ביידים, להנות מהחיים ומהאוכל שהוא חלק מאוד גדול מהם.
אני מקווה שתקבלי את העזרה שאת צריכה ושמישהו יעזור לך.
שואל השאלה:
אני מאוד נהנת מהאוכל שאני אוכלת בגלל זה אני מעדיפה לאכול פחות ובריא מאשר להכריח את עצמי לאכול דברים כמו פריכיות אורז טפלות/סקיני פסטה/כל מני תחליפים כאלה מגעילים
אני אוכלת דברים בריאים שטעימים מעצמם כמו פירות וביצים
אנונימית
את לא רוצה את העזרה הזאת. תתמודדי כל מי שכאן ניסה לעזור
שואל השאלה:
זה לא עזרה
זה סתם לחזור על הדברים הלא נכונים
אני יודעת מה אני מרגישה ואם אני שמחה או לא
ואני יכולה להגיד שאמרת שאני לא שמחה מהאוכל שלי ואני כן
שאני ממורמרת ועצובה ואני לא אני יותר שמחה ממה שהייתי לפני שירדתי במשקל
אנונימית
ל א כ כ ה י ו ר ד י ם ב מ ש ק ל
טוב.
הדברים האלה לא נכונים.
אנורקסים לא מתים או מתעלפים או חווים שום דבר מהתסמינים שציינתי.
את לא אנורקסית, סבבה ואת גם לא מרעיבה את עצמך.
רק אוכלת 500 קלוריות!!!
כשאת אמורה לאכול 1200 לפחות!
זה לא קשור לסוגי אוכל, זה קשור לזה שאת לא אוכלת מספיק.