7 תשובות
החוף המזרחי של ארה"ב והחוף המערבי של ארה"ב.
לכל אזור יש סטייל ראפ שונה, תרבות רחוב שונה וכולי
החוף המזרחי והמערבי של ארצות הברית.
בעקבות ההגעה של טופאק שאקור לדת' רואו רקורדס (west side) המלחמה בין הצדדים החמירה ועלתה שלב והפנים המוכרות שלה היו ביגי וטופאק.
לסגנון של הווסט סייד קראו גאנגסטה ראפ שהוא דיבר על חיי המצוקה בגטאות ויותר פוליטיקה ולשל האיסט סייד קרוא הארדקור ראפ שהוא דיבר בכללי על סמים וזונות אבל גם על חיים קשים בגטאות (פחות אבל עדיין), אפשר להגיד שזה אותו סגנון חוץ מהתוכן של המילים.
נתנו לזה שמות שונים בגלל האיזורים השונים שלהם.
אנונימית
שואל השאלה:
והראפרים החדשים של היום באיזה צדדים הם? אני מדבר על טראויס סקוט, קוואבו, פופ סמוק, 21 savage וכל אלה
כל המלחמה בין ה-west side וה-east side נגמרה כשטופאק מת, הם שמו את הרוב המחלוקות בצד ושכחו מזה.
אפשר להגיד שגם הזאנר של ההגאנגסטה ראפ וגם המחלוקת בין הצדדים מתה ביחד עם טופאק.
אנונימית
אבל אפשר להגיד שנגיד פופ סמוק הוא איסט סייד בגלל שהוא מניו יורק אם אני לא טועה..
אנונימית
כמו שרשמו מעליי
אחרי המקרי רצח המיותרים ב90s של ביגי ופאק, הדרמה הזאת נגמרה.
לפני הרצח b.i.g בשם של ביגי (the notorious b.i.g) היה "business instead "of game
ואחרי הרצח"books instead of guns".