5 תשובות
שואל השאלה:
כן... אבל אני מרגישה מוזר שסתם אני מחייכת אפילו שאני מדברת איתם על לימודים ויש לי חיוך גדול כזה ואני לא מצליחה לשלוט בזה
אנונימית
כראה שאת בן אדם ממש שמח גם אני ככ
חחח לדעתי זו הרגשה מדהימה
אז למה להפסיק?
מצטרפת לשאלה :\
חחח גם לי זה קורה
מה רע לחייך? להפך זה הכי יפה שיש