5 תשובות
שואל השאלה:
כן... אבל אני מרגישה מוזר שסתם אני מחייכת אפילו שאני מדברת איתם על לימודים ויש לי חיוך גדול כזה ואני לא מצליחה לשלוט בזה
כן... אבל אני מרגישה מוזר שסתם אני מחייכת אפילו שאני מדברת איתם על לימודים ויש לי חיוך גדול כזה ואני לא מצליחה לשלוט בזה
אנונימית
כראה שאת בן אדם ממש שמח גם אני ככ
חחח לדעתי זו הרגשה מדהימה
אז למה להפסיק?
אז למה להפסיק?
מצטרפת לשאלה :\
חחח גם לי זה קורה
מה רע לחייך? להפך זה הכי יפה שיש
מה רע לחייך? להפך זה הכי יפה שיש
באותו הנושא: