12 תשובות
לא להפסיק. מה רע בלהיות שמחה וחייכנית? יש הרבה שהיו רוצים את זה
שואל השאלה:
כן אבל נמאס לחייך איך להפסיק?
כן אבל נמאס לחייך איך להפסיק?
אנונימית
לעולם אל תפסיקי לחייך
שואל השאלה:
איך להפסיק?
איך להפסיק?
אנונימית
למה שתרצי להפסיק ?
שואל השאלה:
כי נמאס לי מזה אנשים לא לוקחים אותי רציני חושבים שאני לא רצינית גם במצב שלא צריך חיוך לפעמים יוצא לי חיוך כי נבוכה איך להפסיק?
כי נמאס לי מזה אנשים לא לוקחים אותי רציני חושבים שאני לא רצינית גם במצב שלא צריך חיוך לפעמים יוצא לי חיוך כי נבוכה איך להפסיק?
אנונימית
עדיף לחייך מאשר להיות בדיכי
שואל השאלה:
איך להפסיק לחייך? תעזרו לי זה דחוף לי
איך להפסיק לחייך? תעזרו לי זה דחוף לי
אנונימית
למה את רוצה תגידי ואז יש על מה לדבר
שואל השאלה:
איך להפסיק לחייך? לא לוקחים אותי רציני בגלל זה חלק חושבים שיש לי בעיות חושבים שלא רצינית
איך להפסיק לחייך? לא לוקחים אותי רציני בגלל זה חלק חושבים שיש לי בעיות חושבים שלא רצינית
אנונימית
לעולם אל תפסיקי לחיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אל תפסיקי, גם אני כזאת, זה כיף יותר מלהיות ראשמית ומשעממת. כל שנייה ללא חיוך מבוזבזת, תקראי את הסטטוס שלי :)
באותו הנושא: