10 תשובות
את יכולה לעשות שכן יקבלו התראות
שואל השאלה:
מהה איך?? בתור אנונימית?
מהה איך?? בתור אנונימית?
את חדשה, את צריכה ללמוד לאט לאט
צעירה..
שואל השאלה:
נו לא באמת חדשה חחח די אני פה כבר כמה חודשים
נו לא באמת חדשה חחח די אני פה כבר כמה חודשים
בתור אנונימית ובתור משתמש רגיל את נכנסת לשאלה יש לך בצד שמאל למעלה כזה חץ ואז את עושה קבל התראות באותה מידה את יכולה לבטל התראות
זה כן מתריע (אלא אם מכבים את העדכונים) את יכולה לחפש את השאלה שלך ב- כל השאלות>שלי>שאלות ששאלתי
ובדרך כלל שואלים באנונימי כדי שלא יקשרו את השאלה לאותו משתמש
ובדרך כלל שואלים באנונימי כדי שלא יקשרו את השאלה לאותו משתמש
שואל השאלה:
אני פה 5 חודשיםם
אני פה 5 חודשיםם
שואל השאלה:
טוב אני עושה ניסוי לשאלה אל תתייחסו לשאלה הבאה שאני שואלת
טוב אני עושה ניסוי לשאלה אל תתייחסו לשאלה הבאה שאני שואלת
אם את צריכה עזרה אני פה :)
באותו הנושא: