20 תשובות
נכון אבל זה לא ממש דבר לכתוב פה בשאלה. אם אתה רוצה אתה יכול לכתוב את זה בשאלה עצמה שראית את המקרה הזה או החברים לעט
שואל השאלה:
הבעיה שכמעט לכל אשכול פה זה קורה, כבר הערתי לכמה אנשים.
הבעיה שכמעט לכל אשכול פה זה קורה, כבר הערתי לכמה אנשים.
אני אישית לא ראיתי ממש
אבל בסדר
ופה לא קוראים לזה אשכולות, זה שאלות ותשובות
ברוך הבא :)
אבל בסדר
ופה לא קוראים לזה אשכולות, זה שאלות ותשובות
ברוך הבא :)
לא בדיוק הבנתי את מה שבכתבת אבל מה זה "בגללכם"? הילד שאל שאלה וענו לו, זה הקטע של האתר, לעזור.
הכוונה היא שהוא ילמד את הדבר הלא נכון בגלל מה שענו לו
שואל השאלה:
@lamamishel חחח אתם ממש לא עוזרים.
@lamamishel חחח אתם ממש לא עוזרים.
^אף אחד לא אמר שמה שעונים זו האמת ושהם צודקים, הם נותנים עצות.. אף אחד לא חייב אותו להקשיב להם.
זה אחת הבעיות הגדולות באתר. שאנשים עונים גם אם הם לא באמת יודעים. ואז השואל מקבל מידע שגוי
^^"אתם" אני לא יודעת בכלל על איזה שאלה אתה מדבר, מה שכן גם אתה חלק מהאתרים הזה (אתר סטיפס), אז בבקשה, ואגב לדעתם הם עוזרים, הם משקיעים מזמנם לענות לאיזה שאלה של מישהו זר.
מהאתם*
שואל השאלה:
אז לא לענות זה הפתרון, בגלל זה עדיף את fxp, יש אכיפה יותר טובה וילדים יותר הגיוניים.
אז לא לענות זה הפתרון, בגלל זה עדיף את fxp, יש אכיפה יותר טובה וילדים יותר הגיוניים.
jonskeet^
אין דבר כזה ילדים לא הגיוניים.
עכשיו אתה סתם שופט, זה שהם לא פועלים כמוך וחושבים כמוך לא אומר שהם לא הגיוניים, ואם אתה מעדיף אתר אחר אז מה בדיוק אתה עושה פה?
אין דבר כזה ילדים לא הגיוניים.
עכשיו אתה סתם שופט, זה שהם לא פועלים כמוך וחושבים כמוך לא אומר שהם לא הגיוניים, ואם אתה מעדיף אתר אחר אז מה בדיוק אתה עושה פה?
שואל השאלה:
כי זה לא הגיוני שילדים זורקים סתם שפות בלי שהם יודעים מה פותח האשכול רוצה לעשות ובלי שהם יודעים אפילו למה השפה משומשת, אפילו שזה בא מכוונה טובה.
אתה חייב להסכים איתי, אם לא אז סליחה אבל אתה אידיוט.
אה וסתם באתי לראות את האתר
כי זה לא הגיוני שילדים זורקים סתם שפות בלי שהם יודעים מה פותח האשכול רוצה לעשות ובלי שהם יודעים אפילו למה השפה משומשת, אפילו שזה בא מכוונה טובה.
אתה חייב להסכים איתי, אם לא אז סליחה אבל אתה אידיוט.
אה וסתם באתי לראות את האתר
חחח רואים שאתה מתאים לfxp
^^
אמרת לי הרגע "אתה אידיוט" בגלל שלא הסכמתי עם הדעה שלך?
אתה נשמע ממש ילדותי
תתבגר ילד
אמרת לי הרגע "אתה אידיוט" בגלל שלא הסכמתי עם הדעה שלך?
אתה נשמע ממש ילדותי
תתבגר ילד
שואל השאלה:
ואיך בדיוק ?
מה התנאים שצריך להיות לי בשביל שאני אהיה מתאים לfxp ?
ואיך בדיוק ?
מה התנאים שצריך להיות לי בשביל שאני אהיה מתאים לfxp ?
כי כולם כאן מתייפים ונעלבים כאלה
בfxp כולם יותר משוחררים כאלה
בfxp כולם יותר משוחררים כאלה
שואל השאלה:
חח אתה הורג אותי, איזה דעה אמרתי ?
חח אתה הורג אותי, איזה דעה אמרתי ?
ציטוט שלך: "אתה חייב להסכים איתי, אם לא אז סליחה אבל אתה אידיוט."
לא הסכמתי איתך, אז היי זה אומר שאני מפגרת?
לא הסכמתי איתך, אז היי זה אומר שאני מפגרת?
שואל השאלה:
כי אין פה עם מה לא להסכים, בגלל זה אמרתי את זה.
זה ממש לא הייתה דעה
תקרא את התשובה שלי ותאמר לי עם מה יש לא להסכים
כי אין פה עם מה לא להסכים, בגלל זה אמרתי את זה.
זה ממש לא הייתה דעה
תקרא את התשובה שלי ותאמר לי עם מה יש לא להסכים
באותו הנושא: