7 תשובות
אתה מוזמן לכתוב לי בפרטי. לצערי אני מכירה את זה ממש טוב ואני יכולה לתת לך טיפים איך להתגבר עליה או לנסות להחזיר את הקשר אם זה אפשרי :)
אין כלכך מה לעשות חוץ מלהמשיך הלאה,
זה קשה אבל יהיה בסדר :)
זה קשה אבל יהיה בסדר :)
שואל השאלה:
תודה רבה שאכפת לכם חח מעריך אנלא טיפוס שפורק יותר מידיי גם את זה עדיין מאוד קשה היה לכתוב אבל תודה באמת מעריך
תודה רבה שאכפת לכם חח מעריך אנלא טיפוס שפורק יותר מידיי גם את זה עדיין מאוד קשה היה לכתוב אבל תודה באמת מעריך
אנונימי
אני מבינה אותך, תרגיד חופשי
אנונימית
משתתפת בצערך , תיהיה חזקה
אנונימית
לא בקטע של לשכוח כן? אלא להתגבר
אתה יכול להתעסק בתחביבים שלך ולהתגבר על זה,תתעסק בדברים שאתה אוהב, תבלה עם חברים
באותו הנושא: