10 תשובות
אל תקני, הוא ממש מסריח
אנונימית
שואל השאלה:
כמה עולה לסרס
אנונימית
שנייה אבא שלי דוקטור לחמוסים
מאיפה אני יודע
אפשר לבדוק אצל וטרינר.
4AM
זה מסריח אלא אם מסרסים אותו ואז הוא לא מסריח
די להיות מושפעת מטיקטוק
אנונימית
תקשיבי חמוס זה אחריות רצינית ולפני שאת קונה תעשי מחקר בגוגל על החיה!
אל תקנו חיה בלי לעשות עליה מחקר. בבקשה.
כדי לספק לה מקום מחיה טוב אתם צריכים לעשות מחקר איך הכי נכון לגדל את אותה חיה, ולדעת מה עושים במצבים קיצוניים.
תעשו רשימה של מה צריך, כמה הכל עולה, מה הסגנון חיים שלו ורק אז תחשבו אם הוא מתאים לכם או לא. כי אם לא, החיה סתם תחייה בסבל ובתנאים שלא מתאימים לה.
לגבי המסריח, הוא לא יסריח אם לתחזק אותו נכון.
עדיף פרה במקום!
שואל השאלה:
באלי ממש אבל
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אבא שלי דוקטור לגירפות אבל באלי חמוס באסה
אנונימית