6 תשובות
לא כדי..
הם מסריחים ברמות וכל הזמן נושכים.
תגיד שהוא יהיה בכלוב כל הזמן ותשחרר אותו רק בחדר שלך/במקלחת/במרפסת (איפה שהם כן ירשו לך)
פשוט קונים, ההורים כבר יתרגלו אליו. או שפשוט יעיפו אותך מהבית
אתה יכול לומר להם שתשמור עליו. ושוב, שיהיה רק בכלוב וכולי
"חמוס זו חיה חמודה, אומנם היא מסריחה אבל אם מטפלים בה טובים ומנקים אחרי החרא שלה כל פעם היא לא תהיה מסריחה (היא תמשיך להיות מסריחה), היא קטנה, חמודה, ואתם פשוט תתאהבו... בבקשה אני מבטיח שאני אדאג לה ואטפל בה רק בבקשה תאפשרו לי חמוס!" בבקשה. תקראי להם את מה שכתבתי. חוץ מהסוגריים זה בשבילך. היה לי פעם חמוס... הוא היה חמוד אבל הוא מסריח ברמות הגידול לא כזה קשה אבל הוא מחרבן בכל מקום אפשרי. הוא צריך אוכל, כלוב (כלוב גדול שהיה לו מקום לא כלוב קטן של נסיעה. כלוב גדול), משחקים, טיטולים/נסורת, בבקבוק מים (כמו של ארנבים) או קערה, אוכל אכותי. צריך לחסן אותו, צריך לסרס אותו במידה והוא לא מזדווג עד גיל שנה אחרת הוא ימות לך... יש לך הכל באינטרנט. בהצלחה
קראתי את זה איך משכנעים את ההורים שלי לקנות חומוס
לא כדאי לך בכלל! דבר ראשון רצוי לאמץ חיה אם את כבר מביאה לא לקנות
ונורא קשה למצוא חמוס למסירה אלא רק לקניה.
עזבי את זה שזאת חיה מסריחה וקשה לגדל אותה היא עצבנית ועושה המון קקי.
תאמצי! קחי כלב ארנב חתול..