10 תשובות
שוקולד מגלגלים ואוכלים
סירופ שוקולד או מייפל
בביסים
כל מה שתרצי
שמים מייפל
סירופ שוקולד
כדור גלידה
או כל מה שאת אוהבת
מייפל
אני שמה שוקולד/חמאת בוטנים/מייפל
לא אוכלים פנקייק זה מגעיל.
מייפל/שוקולד השחר/קצפת/נוטלה/קרמל מלוח, כמובן שאפשר להשתולל בטעמים ולגוון, לגלגל כמו סיגר ובתאבון .
שוקולד, מייפל, דבש
אני אוכלת עם סכין ומזלג ושמה מייפל אבל רק מתי שאני שמה רוטב לא תמיד
אנונימית