5 תשובות
קודם כל נראלי שכדאי לך לשאול את אח שלך אם זה בסדר מצידו. אם לאח שלי הייתה חברה והייתי "גונבת" לו אותה הוא היה מףטר אותי מהמשפחה
דבר שני, לדעתי תציעי לה אם היא רוצה ואל תפתחי ציפיות. אם היא תגיד לא אז לא
דבר שני, לדעתי תציעי לה אם היא רוצה ואל תפתחי ציפיות. אם היא תגיד לא אז לא
קודם תשאלי את אח שלך ואם הוא סבבה אז לכי על זה, למרות ששלוש וחצי חודשים זה טיפה מוקדם לדעתי, אבל זה יכול להיות ממש כיף.
לדעתי אין שום סיבה שתלכי איתה ליום כיף... היא חברה של אח שלך, אתן לא צריכות לריב אבל אתן גם לא צריכות להיות חברות... פשוט תיהי נחמדה כשהיא באה ותדברי איתה וכאלה, לא צריך יותר
שואל השאלה:
אבל אני לא ממש בקשר איתה כי כשהיא באה אז הפעם היחידה שהיא דיברה אם מישהו זה רק עם אמא שלי ויש בנות מהשכבה שלי שיותר בקשר איתה ממני ואני שאלתי אני השאלה הזאת כי אמא שלי הציעה לי אתמול אם אני רוצה להיפגש איתה כדי להתחבר ולאח שלי אין בעיה שאני ייפגש איתה כי אמא שלי גם דיברה איתי אני הייתי עם האוזניות וכיביתי אותם לשנייה ושמעתי שהוא אומר שאין לו בעיה שאני יהיה בקשר איתה
אבל אני לא ממש בקשר איתה כי כשהיא באה אז הפעם היחידה שהיא דיברה אם מישהו זה רק עם אמא שלי ויש בנות מהשכבה שלי שיותר בקשר איתה ממני ואני שאלתי אני השאלה הזאת כי אמא שלי הציעה לי אתמול אם אני רוצה להיפגש איתה כדי להתחבר ולאח שלי אין בעיה שאני ייפגש איתה כי אמא שלי גם דיברה איתי אני הייתי עם האוזניות וכיביתי אותם לשנייה ושמעתי שהוא אומר שאין לו בעיה שאני יהיה בקשר איתה
אנונימית
אני פשוט לא רואה למה את צריכה להיות בקשר איתה
באותו הנושא: