2 תשובות
תתלונני עליה למחנכת שלך ולהורים. לא התנהגות מתאימה לאיש מבוגר ובטח שלא לאיש חינוך.
לא מכבד בכלל ולא מתאים
לא מכבד בכלל ולא מתאים
אין לה שום קשר לתלונה זה לא פרונטלי מולה. זה פתרון וחצי. אם לא מתלוננים על מורים כאלה הם ממשיכים להשפיל ולגרום למאות ילדים לבכות. מנסיון. תלונה מכבדת או אפילו מכתב למחנכת או להנהלה וזה יפתור את זה. אין לה שום דרך לעשות את זה
באותו הנושא: