4 תשובות
הכל יהיה בסדר את תמיד יכולה לעלות
את יכולה לבקש לעלות
להשתפר ולעלות לחמש
אנגלית זה לא קשה באמת זה תרגול תדברי עם עצמך באנגלית תעשי וולוגים באנגלית בכאילו אפילו בלי מצלמה שאת מסבירה מה את עושה באנגלית
הכל טוב לומדים משתפרים ואם את רוצה באמת את תעלי בחזרנ
אנגלית זה לא קשה באמת זה תרגול תדברי עם עצמך באנגלית תעשי וולוגים באנגלית בכאילו אפילו בלי מצלמה שאת מסבירה מה את עושה באנגלית
הכל טוב לומדים משתפרים ואם את רוצה באמת את תעלי בחזרנ
אל תדאגי
באותו הנושא: