5 תשובות
אני חושבת שהם פתוחים עד 2
גם סהר לדעתי פתוחים תבדקי
גם סהר לדעתי פתוחים תבדקי
ערן פתוחים 24/7
היא אמורה
חייבת להגיד שהם מעט אכזבו כי ידיד שלי התקשר אליהם מספר פעמים לפני חצי שנה בצהריים (בנוגע למחויבות אישית אין צורך לדאגה) והם לא ענו לו והיו זמינים
העמותה בעיקרון לדעתי אמורה להיות זמינה 24/7 לא ?
חייבת להגיד שהם מעט אכזבו כי ידיד שלי התקשר אליהם מספר פעמים לפני חצי שנה בצהריים (בנוגע למחויבות אישית אין צורך לדאגה) והם לא ענו לו והיו זמינים
העמותה בעיקרון לדעתי אמורה להיות זמינה 24/7 לא ?
אני חושבת שכן זה 24 שעות לא?
כן, תתקשרי.
באותו הנושא: