7 תשובות
מניסיון
הם לא עוזרים בכלום
הם מקלידים במשך עשר דקות משפט של שואה וחצי ולא באמת עוזרים לך עם המצב
נגיד תרשום להם רבתי עם חבר הם יירשמו לך
אנו מבינים את המועקה,אתה בטח חווה עכשיו תקופה מאתגרת. זהו. זה פאקינג לא עוזר בכלום
לעיתים יש לי הרגשה שזה אוטומטי
איזה חארות באמת שהייתי בטוחה שהם עוזרים, כנראה שהיום אם אתה רוצה עזרה אתה תצטרך לשלם עליה
אנונימית
שואל השאלה:
נכון...^^ נכון...^
אנונימי
שואל השאלה:
וואי פתחתי והיא באמת רק אומרת שהיא מבינה אותי, איך זה עוזר לי?
אנונימי
הם באמת לא עוזרים ... אתמול רציתי לדבר על משהו ולקבל ייעוץ וכל שנייה "אני מבינה את המועקה" מה זה עוזר לי ? יצאתי מהצ'אט וזהו
אל תתלבט אפילו פשוט תפתח, זה נחמד שיש מישהו לדבר איתו ולהתייעץ איתו, ובשביל זה הם שם. לא תמיד נוח או יש רצון לשתף עם הסביבה הקרובה וזה מקל שאתה יכול לדבר חופשי באנונימיות, בלי שיש להם ידע קודם עליך או היסטוריה איתך והם לא ישפטו אותך.
אנונימית