2 תשובות
גם לי זה קרה
נפגשתי עם חברה חולת קורונה והייתי בבידוד שבוע
הם לא הפסיקו לכעוס עליי וכשיצאתי הייתי צריכה לשכנע אותם שיתנו לי לצאת
אם הייתי חיובית בגלל היו צועקים עליי
אנונימית
פשוט תתעלמי וזה ייפסק