4 תשובות
לא, זה לא אישי עלייך היא כנראה רשמה את זה בכלליות שכל החברה מסביבה דפוקה.
שואל השאלה:
אגב היא הרבה פעמים יכולה להיות חרא
אגב היא הרבה פעמים יכולה להיות חרא
אנונימית
אז היא פשוט לא אוהבת את הסביבה שהיא נמצאת בה, זה הכל. זה לא שזה משהו נגדך אני בטוחה שאת אחלה ילדה :)
אולי היא מעט מתנשאת. חוץ מזה זה משפט ממלך האריות שזה סרט אנימציה, אל תקחי קשה.
באותו הנושא: