4 תשובות
לא, זה לא אישי עלייך היא כנראה רשמה את זה בכלליות שכל החברה מסביבה דפוקה.
שואל השאלה:
אגב היא הרבה פעמים יכולה להיות חרא
אנונימית
אז היא פשוט לא אוהבת את הסביבה שהיא נמצאת בה, זה הכל. זה לא שזה משהו נגדך אני בטוחה שאת אחלה ילדה :)
אולי היא מעט מתנשאת. חוץ מזה זה משפט ממלך האריות שזה סרט אנימציה, אל תקחי קשה.