6 תשובות
זה בדיוק איך שאני מרגישה. מזדהה איתך . לפעמים אני פשוט יודבת לבד או לבד בהפסקות כי נמאס לי ככה
אנונימית
לא, זאת ההרגשה הפרטית שלך.
אנוכי זה לא
זה לא אנוכי, כולנו מוקפים באנשים אבל אף אחד מאיתנו לא מרגיש שמישהו מכיר אותו לגמרי..אבל את מרגישה שאת מכירה לגמרי את עצמך? .. כנראה שהתשובה היא לא. כי אנחנו לא יודעים מה אנחנו. זה טבעי כרגע, וכשתגלי מה את לא תרגישי יותר ככה
לגיטימי לחלוטין. הרבה אנשים מרגישים ככה ,להיות מוקפת באנשים לאוו דווקא יגרום לך להרגיש שייכת או לא לבד.
קצת, אבל זו זכותך.
באותו הנושא: