12 תשובות
אני לא מוצאת הסבר נכון לזה אבל אני פשוט שונאת את זה ומתעבת את זה ולא מצליחה ללמוד נורמלי
מסכימה
אנונימית
לי זה לא עדיף מבית ספר אז כן אני אתלונן . קשה לי עם הזום מכמה סיבות:
1.יש לי הפרעות קשב אני מוסחת מאוד מהר ואף אחד לא יכול לפקס אותי ממצלמה,קשה לי לשבת על התחת ככה אין הפסקות בין שיעורים אפילו .
2. מעמיסים מאוד , אני לומדת יותר מהרגיל ועוד אני בכיתה יב יש לי פחות מקצועות
3. מקבלת מלא עבודות!
4.לא יעיל , קשה להבין את החומר ככה
5.הורס את העיניים
1.יש לי הפרעות קשב אני מוסחת מאוד מהר ואף אחד לא יכול לפקס אותי ממצלמה,קשה לי לשבת על התחת ככה אין הפסקות בין שיעורים אפילו .
2. מעמיסים מאוד , אני לומדת יותר מהרגיל ועוד אני בכיתה יב יש לי פחות מקצועות
3. מקבלת מלא עבודות!
4.לא יעיל , קשה להבין את החומר ככה
5.הורס את העיניים
אני מבינה יותר בזום מאשר שאני מבינה בביהס חחח אבל אצלי ספציפית זה די קשה כי אנחנו לומדים 6 שעות רצוף עם הפסקה אחת של 10 דקות וזה קשה לשבת ככה מול המחשב פשוט רק להוסיף הפסקות לול
לול ברור שהם יקומו בבוקר משלמים להם על זה אתה יודע.
אנונימית
אני יודעת שהמורים משקיעים, אבל זה לא קשור אליהם זה קשור לשיטת הלימוד עצמה שפשוט לא עובדת כמו שצריך
ותני לי לספר לך משהו, גם המורים לא אוהבים את הזום הזה
ותני לי לספר לך משהו, גם המורים לא אוהבים את הזום הזה
עדיף בית ספר, זום זה פשוט פחות עובד ויש לזה פחות רצון.
הקטע הוא שיש לנו זכות להתלוננן, ושלא כולם כמוך ומעדיפים למידה מהזום. יש כאלה עם בעיות קשב וריכוז או כאלה שבאים מבית לא טוב ולא יכולים ללמוד בסביבה כזאת, ריחוק חברתי, כאלו שסובלים מדיכאון ללא מסגרת, חינוך מיוחד שלא מסוגל ללמוד דרך הזום. המון סיבות, תסתכלי על אחרים מבעד עצמך.
אני לא בבית ספר כבר אבל אני חושבת שזה ממש לא יעיל.
אין דיסטנס, זה מגוחך ומפריע לחיים הפרטיים של כל אחד בבית שלו, זה לא נוח וצריך להתפרץ וגם אי אפשר להראות דוגמה על הלוח אז קשה להסביר את עצמך. כל זה אני רואה מהצד
אין דיסטנס, זה מגוחך ומפריע לחיים הפרטיים של כל אחד בבית שלו, זה לא נוח וצריך להתפרץ וגם אי אפשר להראות דוגמה על הלוח אז קשה להסביר את עצמך. כל זה אני רואה מהצד
הבעיות קשב וריכוז שלי לא מאפשרות לי לשבת שמונה שעות כמעט רצוף (עם סהכ 2 הפסקות של 25 דקות) מול מסך מחשב
זה יותר ברור אני מתה על זה
כי זה לא נוח.. מכריחים ילדים עם חרדה חברתית לפתוח מצלמות.. וכו
באותו הנושא: