התחברות הרשמה

מה דעתכם על זה? אשמח שתקראו את הפירוט..

קניתי אפל פנסיל דור 1,אבל שמישהו קנה והחזיר אותו,והוא פגום ולא נטען שעות.
הכוונה שמישהו קנה אותו והחזיר לפני חודש לחנות,
הם אמרו שזה מחודש וקניתי אותו ב300 שקל,
אבל באתי הביתה וזה לא עובד ואמרו לי מחר לבוא ולהחליף לאחד אחר שהוא גם היה משומש ומחודש.
מה כדאי לעשות?
לבוא עם האייפד לחנות ולוודא שהחדש עובד?
ואם הוא עובד אז לקחת אותו?
או לקבל זיכוי ולחסוך עוד 190 שקל?
14 באוקטובר 2020, 21:03
חוות דעתהתייעצותאייפדApple Pencil    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אשמח שתקראו ותגידו מה דעתכם?
אשמח שתקראו את הפירוט ותכתבו מה דעתכם על זה..
חייבת התייעצות.. אשמח שתקראו בפירוט
אשמח שתקראו ותגיבו את דעתכם ומה לשפר והאם לקצר את הכתיבה?
אני רוצה לנפץ כמה סיטגמות לגבי דתיים,אשמח שתקראו,תנעצו ותביעו את דעתכם.
אני אשמח שתקראו את זה ותגידו לי, מה דעתכם על מה שכתבתי?
היי אשמח שתקראו ותגידו את דעתכם זה ממש חשוב לי
אני ממש אשמח שתקראו פירוט זה ממש דחוף (בקשר לריקוד)
כתבתי מכתב על אישה שנפרדת מבעלה, אשמח שתקראו ותגידו לי מה דעתכם?
כתבתי פה משהו אשמח שתקראו ותגידו לי את דעתכם
אני ממש אשמח שתקראו ותביעו את דעתכם