קניתי אפל פנסיל דור 1,אבל שמישהו קנה והחזיר אותו,והוא פגום ולא נטען שעות. הכוונה שמישהו קנה אותו והחזיר לפני חודש לחנות, הם אמרו שזה מחודש וקניתי אותו ב300 שקל, אבל באתי הביתה וזה לא עובד ואמרו לי מחר לבוא ולהחליף לאחד אחר שהוא גם היה משומש ומחודש. מה כדאי לעשות? לבוא עם האייפד לחנות ולוודא שהחדש עובד? ואם הוא עובד אז לקחת אותו? או לקבל זיכוי ולחסוך עוד 190 שקל?